Klachtafhandeling

Een klacht of feedback?

Wij doen er alles aan om een optimale dienstverlening te bieden, maar mocht u niet tevreden zijn over onze dienstverlening, niet tevreden zijn met een artikel of met onze webshop, dan willen wij dat graag weten en zullen al het redelijke doen om uw klacht op te lossen.

Hoe te handelen bij een klacht of feedback:

  • Stuur een e-mail naar info@wieswonen.nl met een duidelijke beschrijving van de klacht of uw feedback
  • Indien de klacht een defect of beschadiging van een product betreft vragen wij u hiervan een foto van te sturen
  • Indien wij in staat zijn om uw klacht binnen twee werkdagen af te handelen dan ontvangt u van ons een inhoudelijke reactie en geen ontvangstbevestiging. Mocht er meer tijd nodig zijn voor de behandeling van uw klacht dan ontvangt u binnen 2 werkdagen na het ontvangst van uw klacht een ontvangstbevestiging met een toelichting op de status van de behandeling van uw klacht.

Indien u niet tevreden bent met de afhandeling van uw klacht dan kunt u deze ook ook voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel (www.sgc.nl) of aan deze Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/)

© Copyright 2017 WiesWonen - Webdevelopment by Advanced Promotional Partners