Klachtafhandeling

Een klacht of feedback?

Wij doen er alles aan om een optimale dienstverlening te bieden, maar mocht u niet tevreden zijn over onze dienstverlening, niet tevreden zijn met een artikel of met onze webshop, dan willen wij dat graag weten en zullen al het redelijke doen om uw klacht op te lossen.

 

Hoe te handelen bij een klacht:

  • Stuur een e-mail naar info@wieswonen.nl met een duidelijke beschrijving van de klacht
  • Indien de klacht een defect of beschadiging van een product betreft vragen wij u hiervan een foto van te sturen
  • U ontvangt uiterlijk binnen 2 werkdagen een reactie van ons eventueel met instructies hoe verder te handelen

 

Uw feedback wordt gewaardeerd!

Geen klacht maar u heeft iets wat u aan ons wilt terugkoppelen? U heeft bijvoorbeeld een verbeteridee of zou graag een bepaald product of merk terug willen zien in ons assortiment, dan horen wij dat graag. U kunt dit doen door een e-mail te sturen naar hetzelfde e-mailadres info@wieswonen.nl en u ontvangt binnen maximaal 2 werkdagen een reactie van ons.

© Copyright 2017 WiesWonen - Webdevelopment by Advanced Promotional Partners