Klantenservice

Koop je iets bij WiesWonen, dan willen wij natuurlijk dat je tevreden bent. Niet alleen tevreden met het product, maar ook met de afhandeling van je bestelling. Heb je vragen of suggesties over hoe wij onze service kunnen verbeteren, dan horen wij dat graag.

Retourneren

Wil je iets retourneren? Dat is geen probleem!
Ben je niet tevreden met wat je hebt besteld? Dan geldt de wet ‘Koop op Afstand’. Dit betekent dat jij als koper recht hebt op een afkoelingsperiode van 14 dagen na levering van het product. Binnen deze periode mag je het product gewoon retourneren.

Volg de volgende stappen:

  1. Stuur een e-mail naar info@wieswonen.nl waarin je de retourzending kenbaar maakt. Vermeld hierbij je naam, het order- of factuurnummer, je bankrekeningnummer en een korte toelichting. Retourzendingen die niet vooraf per e-mail zijn aangemeld worden niet teruggenomen.
  2. Je ontvangt hierna een e-mail met een bevestiging van WiesWonen. In deze e- mail staat een adres waarnaar je de bestelling kunt retourneren.
  3. Verpak de artikelen zodat beschadiging wordt vermeden. Print de bevestigings-email en voeg deze aan de retourzending toe. Je draagt zelf de portokosten van de retourzending. Retourzendingen die niet, of onvoldoende zijn gefrankeerd worden niet teruggenomen. De artikelen dienen in ongeschonden staat bij ons aan te komen. Beschadigde en/of gebruikte artikelen nemen wij niet retour.
  4. Wanneer wij een retourzending hebben ontvangen, sturen we je een bevestigingsmail en wordt de retour of klacht verder afgewikkeld. Als je hebt aangegeven dat je je geld terug wilt, ontvang je je aankoopbedrag 30 dagen na de retourzending terug.

Na het verstrijken van de afkoelingsperiode is het niet meer mogelijk de producten te retourneren.

Je bent verder betalingsplichtig wanneer je de bestelling hebt geannuleerd, maar wij de artikelen niet retour hebben ontvangen, je geen bevestiging van annulering kunt overleggen of enig bewijs hebt dat het pakketje daadwerkelijk is verzonden.

Beschadigingen aan producten dienen binnen 7 dagen na ontvangst te worden gemeld per e-mail aan: info@wieswonen.nl. Beschadigingen aan producten die niet binnen deze termijn worden gemeld kunnen niet worden behandeld en zijn derhalve voor eigen risico.

Klacht of feedback

  • Stuur een e-mail naar info@wieswonen.nl met een duidelijke beschrijving van de klacht of uw feedback
  • Indien de klacht een defect of beschadiging van een product betreft vragen wij u hiervan een foto van te sturen
  • Indien wij in staat zijn om uw klacht binnen twee werkdagen af te handelen dan ontvangt u van ons een inhoudelijke reactie en geen ontvangstbevestiging. Mocht er meer tijd nodig zijn voor de behandeling van uw klacht dan ontvangt u binnen 2 werkdagen na het ontvangst van uw klacht een ontvangstbevestiging met een toelichting op de status van de behandeling van uw klacht.

Indien u niet tevreden bent met de afhandeling van uw klacht dan kunt u deze ook ook voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel (www.sgc.nl) of aan deze Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/)

Betaalmethoden

Onze webwinkel maakt gebruik van verschillende veilige betaalmethoden.

iDEAL

Met iDEAL kun je vertrouwd, veilig en gemakkelijk jouw online aankopen afrekenen. Je rekent af in je eigen vertrouwde internet betaalomgeving op basis van de beveiligingsmethodes van je eigen bank.

PayPal

Met PayPal kun je gemakkelijk en veilig betalen met je eigen e-mailadres en je PayPal wachtwoord.

Directe overboeking

Je kunt het bedrag van je bestelling ook overmaken naar:

  • IBAN Nummer: NL13 RABO 0310 9968 56 t.n.v. WiesWonen. Vergeet hierbij niet je ordernummer te vermelden.

Je bestelling wordt verzonden zodra de rekening is voldaan. Blijft betaling uit, dan wordt de bestelling na 7 dagen geannuleerd.

Al onze prijzen zijn inclusief BTW en zijn geldend op moment van bestelling.
Prijsverhogingen of verlagingen zijn daarna alleen van toepassing op nieuwe bestellingen.

Alle betalingen worden verwerkt via betalingsafhandelaar Sisow.

Cadeau

Wij houden van mooi ingepakte cadeau’s. Wil je je bestelling als cadeau verpakt hebben? Dat kan en is geheel gratis!
Geef tijdens het afrekenen ( bij het veld ‘Opmerkingen’) aan dat je je bestelling als cadeau wilt laten verpakken. Je kunt daar ook een persoonlijke tekst invullen.
Wij zorgen ervoor dat jouw tekst op een kaartje bij het feestelijk verpakte cadeau zit! De bestelling naar een ander adres laten versturen kan ook. Je kunt dat invullen bij het afleveradres.

Cadeaubon

WiesWonen geeft haar eigen cadeaubon uit. Op deze bon staat een unieke code die je kunt invullen tijdens het betaalproces bij 'kortingscode'.

© Copyright 2017 WiesWonen - Webdevelopment by Advanced Promotional Partners